Vilda barn och en mamma med värk..

Är kanske inte den bästa kombon men man får se till att det funkar. Nu sitter jag med en kaffe under tiden barnen löper amok på Busiz. Det är så härligt att ha detta ställe/lekland när vädret inte vill som jag och barnen är pigga och busiga! Samt att idag har jag riktigt ont i höft lår och ljumskar.. 
Men så länge bebis mår bra gör det inte så mycket att jag har ont. 

Hormonerna börjar göra sig till känna och jag känner mig oftast nära till alla dessa känslor gråter/skrattar har en känsla av otillräcklighet och kan lyfta jorden på mina armar andra minuten. Haha😆 Måste erkänna att jag tycker lite synd om M som får stå ut med denna berg och dalbana nu. Men kommer ju komma något underbart av det i slutändan så han får bita ihop😂 😁
Tjo och tjim so long




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0