Ett nytt försök😊

Nu försöker jag igen med denna blogg då det hänt en hel del i mitt ringa 29 åriga liv😂 
Jag har landat i mitt "nya liv" har en underbar pojkvän och blivande sambo och mina tidigare barn, oj dom blir bara större och duktigare och helt plötsligt så ska Millie börja skolan i höst😱 och Haley blir hela handen i höst.. Vad hände med tiden?? Förstår inte vart mina små bebisar tog vägen😥 Men man kan inte vara mer stolt som mamma än vad jag är över dom fina tjejerna❤️ 
Och i vinter ska dom dessutom bli storasystrar😍 för här hemma bakas det en bebis i min mage för fullt☺️ är just nu i vecka 12 och mår bra men har dragit på mig en elak vidrig inflamation i muskelfästena i högra höften så har sån smärta att det är löjligt men lever än😊👍🏻 

Snart är dom här igen efter en vecka hos sin pappa och åh vad vi saknat dom! 



Hoppas nu på att börja blogga mer och skriva om allt från himmel till jord och låta er följa med på resan genom graviditeten❤️ 
Tjo och tjim ses senare😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0