Sjukan...

Sitter på vc och väntar på att få komma in till min terapeut och huvudet håller på att blåsa av...🔫🔫 och dålig syn har jag fått på höger öga stundvis... Hmmm kolla blodtryck kanske? 
Jag har drömmar och mål i mitt liv som jag inte tänker prata högt om än (då det blir för mycket press på mig om flera vet) men det kommer när jag känner mig redo!!! 
Nu hoppas jag bara att min kontakt tycker dessamma och att det går att lösa 😊😊 vill vara där om ca 2 år iaf😊😊😊👍 
Känner mig jätte taggad och lycklig som mitt liv är just nu! Känns så skönt! Men jag blir inte av med den stress som ligger i botten och gnager hela tiden! 
Tänker nog döpa min stress och dåliga mående till Åke... 

Jag gillar INTE Åke!!!! 
Puss och kram

Din JÄVLA skummbanan!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0