en dag kvar!

jobbat idag och  ska jobba imorgon oxå sen så blir det 2 hela dagar ledigt! barnen hemma onsdag och en jävla massa ärenden att springa på torsdag!
ledig hiner man inte vara....
är så trött och slut i huvudet och kroppen nu så det svider i huden och trycker i huvudet jämnt!
men men finns dom som har det värre än mig!!! så struntar i det denna gång oxå!=)
snart semester och med det kommer mer jobb här hemma! OJ usch och bläää!
 
men men nu tittar jag på tv lite sen sängen så jag orkar och överlever imorgon! tacka vet jag mina fina arbets kamrater! OJ vad fina ni är!!! alla olika med helt olika personligheter och sinnen men alla med stora stora hjärtan!!! OJ kul har man och kan glömma allt en stund!!! HÄRLIGT!
 
nej detta känns lite deppigt!
 
puss & Gos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0