Mycke tankar och

Idéer om hur jag vill ha det när vi flyttar... Så irriterad på att vi inte kan få lägenheten såld bara! Vill ju kunna kolla på riktigt efter massa roliga saker så som gamla möbler att fixa och bara att få fixa rummen till tjejerna!!!:)
Gud snälla jag vill så gärna flytta!!! Byta dagis(inte för det är dåligt men endå) här ute på dagis och skola har ju jag gått!! Och haft en super bra uppväxt! Vill ju självklart ge mina barn samma lycka under barndomen som jag haft!

Och ska planera in en riktig tjej dag för mig och Nellie snart:)
Undra vad vi ska hitta på..?? Hmmmm har nog lite idéer men får se hur det blir:) mysigt ska vi ha iaf! Bara hon och jag!!! Så längesen jag var helt själv med henne... Så tråkigt det känns men bara att ta nya tag:) samt en liten present ska hon få:)

Ikväll tänkte jag kolla lite utbildningar:) weeeiii;)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0