Lördagen tog visst slut den oxå...

Idag har vi (jag och mina små) varit hos mina föräldrar! Toppen mysigt som alltid!
Och världens godaste muffins blev det till kaffet oxå:) men nu kanske man ska skärpa sig med sånt.. Vill ju kunna vara snygg för min man i sommar i bikini:) och inte som förut(då jag inte varit gravid eller typ ny förlöst) nu vill jag kunna vara stolt över min kropp och känna mig super snygg;) så imorgon börjar vi tycker jag!!! ;)

Annars har väl dagen bestått av mycket tankar kring val av utbildning(vill ju verkligen leta i lugn och ro och känna efter) och så mycket mycket tankar kring hus och lägenhets försäljningen! Jag är en sån människa som älskar nya utmaningar och nya miljöer men är samtidigt Väldigt bekväm i det trygga jag redan har... Dock är det så att det trygga jag har nu (förutom världens bästa familj) en på tok för liten lägenhet för mina fina barn!!!!
Och på tal om dom så fick jag ett underbart mess av en person i dag om en sak som blivit sagt och herregud!!! Mitt hjärta smälte!!!! Helt underbart! Det är ingen dans på rosor att uppfostra barn men Gud när något sånt här händer så försvinner allt som varit jobbigt!!!!
Älskade barn!!!! Det bästa som hänt mig!!!!

Nej nu tänker jag vara lite gammal och säga godnatt världen!!!! Haha puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0