Tisdag....hmmm

Nu sover Millie middag... lite tidigt idag men hon vaknade ju vid 6 imorse..
Usch!
och nu är det bara 6 dagar kvar till min Lilla börjar dagis.. Men alla papper man ska ha fått och fyllt i har fortafarnde inte kommit.. Ringt till kommun förut och prata med trevliga Zenita, hon tyckte det var konstigt då hon posta dom i onsdags.. men hoppas det kommer nu!

Idag ska jag hämta Nellie och vi ska gå ner till affären och köpa en glass till henne! Hon var såå ledsen över allt igår.. inte hennes dag helt enkelt men med den mutan blev läggningen lite minder smärtsamm... det är så svårt när hon är så.. går ju inte att prata med henne.. men med gos och pussar löser sig ju det mesta=)


Men ikväll blir det mamma kväll...=) Äntligen!!
Ska tända ljus och tappa upp badkaret med varmt skönt vatten!! lite olja och bara vila!
Gud ska bli så skönt!!!




Men nu blir det lite vila för mig med tror jag=)
Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Tove

Hoppas du fick en mysig mammakväll!=) <3 Puss

2011-09-13 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0