Stolt mamma!!!

Oj jag blir så stolt över Millie!
Hon är så duktig med sin medicin!!!! Först lite astma medicin som hon tar utan problem *lekande lätt* sen sina ögondroppar för inflammationen. Då blir hon mest arg på pappa som får hålla i henne än mig.. Och usch vad elak man känner sig när man tvingar henne till något hon inte vill... Bara för att hon inte vet att det hjälper! Men blä på det!!

Men lite kul nu då:)
Nu (igår) kom papprerna på att jag nu heter Alexandra Maria Tunholm;) yiieee !!! Nu kommer det svåra att jag måste lära mig att skriva under med nytt efternamn och ett längre dessutom:s det är inte lätt och inte blir det snyggt heller. Men får nog ta en dag med tema " lära mig skriva nya underskriften" så ska det väl gå tillslut:)

Nellie sover nu efter snart en hel vecka på dagis! Hon har roligare där än hemma hela dagarna med 2 sjuka syskon och det kunde fröknarna oxå hålla med om:) och imorgon ska hon till sin fina Farmor! Gud så hon längtat! Och Äntligen är det dags;) först leka på dagis sen leka med och hos Farmor!! Hon har det bra våran Älskade Nellie!!!

Vi ska oxå upp till liten Alexander och höst kolla graven. Rasmus första barn som han med 4 dagar på jorden men han bli ack så älskad och kommer alltid att vara!! Samt visa Haley vart storebror håller hus. Våra tjejer har det bra som har sin fina storebror i himlen som håller koll på dom!! <3

Nu har min fina man tänt ljus och snart ska jag gå in med en sovande Millie till sin säng och sen ner i soffan och mysa med den människan som gör mig så lycklig och glad varje dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0