Numera Fru Tunholm!!!!

Äntligen har jag allt jag vill i livet (eller alldeles snart iaf ;P)
Jag har en underbar Man nu och snart 3 fina barn!
Kan man ha det bättre???
NEPP!

Helt underbart känns allt nu... Men!
jag fick ett samtal i dag från barnomsorgen i nyköping och fick genast ångest..
Millie, min fina LILLA Millie ska börja dagis nu snart den 19 september... Vet inte rikigt om jag ska skratta eller gråta..Kan hon verkligen vara så stor redan???
Usch!
Känns jätte kul och det är en avd som Nellie gick på och hon trivdes toppen bra där. Så det känns ju bra och dom är så lugna och trevliga alla fröknar där! Men hur kan min lilla tjej vara så stor att hon ska börja redan nu??!!  Fast måste ju säga eller skriva att det känns skönt och jag hoppas att hon hinner börja innan Haley kommer.. Hon är ju beräknad till 27 september... så visst är det en "lättnad" eller hur jag ska uttrycka mig...men samtidigt en rädsla att tiden har gått så fruktansvärt fort att jag har inte hunnit med alls nu..Det känns så jobbigt, var ju inte längesen hon döptes och det var ju december....2010!
Jaja kanske inte ska vara för avancerad med mitt gnäll! Inte roligt att läsa men var tvungen att skriva av mig lite av allt=)


Men nu sover alla barn och även Haley hon är så lugn så lugn nu... men gud så bökigt med en fot i sidan och en rumpa upp mellan brösten...men men snart är hon här!!! Äntligen!! Min lilla tjejklan! =)

Nu måste jag nog äta lite sen den vanliga kvälls samarinen och Sängen!!!! Underbart!

Tjolahopp!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du förtjänar all lycka finaste! Men det är tur att du "får en ny" bebis att pyssla med, annars hade du blivit knäpp när Millie börjar på dagis;) Puss <3

2011-09-06 @ 22:31:55
URL: http://litenmira.blogg.se/
Postat av: Mamma Tove

Ja du! Visst är det jobbigt när barnen blir stora! Men det kommer att gå superbra för henne! Och du kommer ju att ha en ny liten att nosa på när Millie är på dagis! =) <3 Puss

2011-09-07 @ 10:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0