Mys Lördag !!

Har varit ute hos mina föräldrar hela dagen! Super mysigt som alltid:) Millie blev kvar då dom tycker(efter att ha haft henne 2 nätter när Haley kom) att det är så tyst... förstår inte alls, jag hade nog tyckt det varit lite skönt;) haha!!

Rasmus gick till jobbet idag så jag Millie och Haley gick md en bit sen gick vi upp till Alexander och kika för höst planteringen och hade tänkt fixa lite hos honom men det kryllade av myror (ni som känner mig vet att jag Hatar myror) så det blev inte så mycket gjort men ska upp nästa vecka hade jag tänkt och ta bort jord, lägga dit myrr sen på med ny jord och hoppas på att hitta det blåa ljugen,dom små, det blir så fint med det hos lilla stora killen:)

Nej nu sova kanske!!?? Ligger med Haley på bröstet och GUD så trött man blir av det.... Nu andas nu andas hon ta oxå:) men blir nog att ringa ochkolla med någon kunnig imorgon och kolla vad dom säger om detta!


Godnatt vänner & världen!!
Puss och krams på er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0