Mys hemma i soffan!!!

Alla barn sover! Jag sitter i hörnet på soffan,i alla kuddar med min fina Iphone och bloggar;) det är ju skit kul när man kan göra det här istället för att man måste plocka fram datorn hela tiden;) ( ja jag kanske är lite lat men men)
Ska nog ta mig lite te oxå:) mys mys!!!

Haley svarar jätte bra på sina droppar och nu får man verkligen titta på henne om man ska se att hon andas.. Känns skönt!!! Då man har hört hur jobbigt hon har haft det förut!
Stora tjejerna sover. NeNe hade jätte kul med sin mamma Emelie idag! Hon kommer nog sova som en gris inatt!
Millie är bra i ögonen nu! Fast ska få medicin i 2-3 dagar till så vi kan vara riktigt säkra på att alla bassilusker är borta! Så img blir det nog dagis för henne och NeNe!

Har inte många kg kvar nu till inskrivnings vikten! Känns så skönt att allt försvinner så fort och att jag knappt fick några bristningar nu heller!!! <3

Nu mys med lite te och gubben i soffan innan vi intar sängen!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: nej inte jättestor skillnad, men det ger ganska mycket ändå. :) Tack desamma! Kram Josefine

2011-10-04 @ 22:10:33
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0