AllaHelgona

Idag blev det en promenad till Alexander för att tända ljus och säga att vi saknar honom. Jag har ju aldrig sett honom men känner att han sett och ser mig och hans fina små systrar hela tiden!! Sänker honom en tanke och nästan varje gång händer,ser,upptäcker jag något som får mig att tro att han både hör och ser oss!! Blir nog en liten fin plats åt honom i nya huset sen. En fin lite plats för tjejerna att ha och så man kan tända och tänka vid!

Mina flickor har en underbar och vacker storebror som ser efter dom! En alldeles egen skyddsängel!
Och vem skyddar sina små systrar bättre än deras storebror!!!!???

Tände ljus hos Rasmus farmor och farfar oxå.
Och fina minneslunden!!! Oj vad vackert det är där en sån här dag!! Där tände vi 2 ljus för Hampus och William. 2 andra små vackra änglar!

Sänker en extra tanke i kväll till himlens alla små vackra änglar och deras familjer!!


Kommentarer
Postat av: eva

Tack än en gång för din omtanke när ni tände ljus för min små pojkar <3

Det betydde så mycket!

Och jag är helt övertygad att Alexander är era flickors skyddsängel, precis lika mycket som Hampus o William är mina andra barns skyddsänglar! <3



Tack för att du finns gumman <3

2011-11-07 @ 20:44:52
URL: http://mammabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0