Snygga Mentalisten ;P


Helt självsam ikväll.. barnen sover som stockar och Rasmus är på jobbet.. Men tur för mig att det finns något att titta på då=)
The Mentalist!!!!
Hur underbart är det inte??? Och hur snygg när han inte.. ojojoj ;)
Lite får man ju titta...

Nu har det ju varit ett tag sen jag skrivit men varit mycket nu... Nellie har ju blivit 5 år!
Fått reda på att jag har antikroppar mot bebisen i magen så får åka in och lämna blod med jämna mellanrum..Och snart fyller ju Millie 1 år...!
OJ vad tiden har gått fort!
Usch!

Millie är föresten jätte dukigt nu och somnar i sin säng helt själv... Hon behöver bara ett finger att hålla i annars är det lugnt! Och fort går det... idag tog det bara 30 min...!
Hon är sååå dukigt min tjej!

Men nu väntar en eller kanske 2 skogaholms mackor med lite extra smör och prickig korv på!!!
Lite the till det sen kommer jag sova som ett barn =)

Tjolahopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0