Vecka 16 ???? Eller??

Är troligen i vecka 16 nu..(15+1)
Magen börjar synas och visst känns det lite kan jag nog tycka =) MYS!
Men känns ändå lite konstigt att det blev som det blev och så tätt på Millie men det gör ju inget som sakt skönt att ha blöj perioden slut sen!!
Fast jag vill nog ha ett barn till ;P men skulle inte tro att Rasmus är lika nöjd över det... Inte som vi bor idag men jag hoppas nog på ett till!!
Kul att börja planera nästa redan och denna kommer inte förens i september.

Barnen är lite bättre tycker jag nog.
Nellie hostar lite lite mindre nu så håller nog på att bli bättre för henne.
Millie rinner det snor om och hon hostar sig fram om dagarna men skulle kunna vara slut tampen på denna förkylning nu.... Allt verkar ju vara på väg ut iaf =)

Annars mår vi väl som vi förtjänar.... och vi mår TOPPEN!! :)


Tjolahopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0