Sol bränd Millie:S

Idag blev det en hel dag ute på Arnö hos barnens Farmor Milo och Björne!
Toppen mysigt!!

Rasmus hjälpte sin mamma att fixa garaget till på fredag då hennes fina bil kommer=) Så han var där och hammra och spika mest hela tiden.. Björne satt på sin givna plats ;P Jag Millie och Nellie var ute och Myste i solen, Nellie hitta en kompis på gården att leka med och Millie sov i vagnen jag sooola!
Underbara sol!!!

Har blivit en lite konstig vecka nu blivit lite senare kvällar fast ändå bra mornar! Men Nellie har ju inte varit på dagis pga sin jäkla hosta.. Så vi har farit runt till folk (och fä) och hälsat på och lekt!

Imorgon känns det bara som att vi Måste vara hemma och plocka och fixa så det är klart till helgen=)
Skönt, blir halv barnledig helg Nellie träffar sin mamma och Rasmus jobbar fm fredag till söndag..=(


Millie ville inte alls sova nu när jag la henne så hon ligger hos mig nu=)
Och hon har blivit liite solbrännd idag... lite rosig om kinderna !!!
MIN FINA!


Rosig och solbrännd om kinderna <3


Tjolahopp!!!!


Kommentarer
Postat av: Mormor Tove

Sötnos!! <3

2011-03-31 @ 14:58:27
Postat av: Emma

Lilla grodan då! <3

2011-04-04 @ 10:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0