Min Berättelse om Nellie!

Nellie Annie
2006-05-01


Nellie träffade jag först 2008 i Juli och har få gånger blivit så kär som jag blev då!

Nellie är född maj 2006 och i vecka 28, hon kämpade på som den envisa "lilla" tjejen hon är idag, på sjukan i E-tuna i 2 månader.
En mycket stark liten tös redan då! <3


När jag träffat och blivit vän med Rasmus Nellies pappa så fick jag snart träffa Nellie oxå!
Det var en dag i juli 2008 och tog bara nårga minuter från att den lilla tösen blivit av släppt av farmor och björne hos sin pappa till det att vi låg och vila i soffan!
Jag helt slut och Nellie middags trött. Hon kröp upp hos mig och där skulle hon ligga!
Blev såå kär i den lilla tjejen att det bara värmde i hela mig att ha henne där.
Jag har alltid varit barnkär och velat haft barn sedan länge men oj vilken känsla!!

Umgicks mycket med Rasmus och Nellie då vi bara bodde några portar från varandra och det var en fröjd varje gång han skulle ha Nellie( då hon bodde hos sin mamma Emelie då)
Det året trillade på och Rasmus blev bo förälder åt Nellie och jag och Rasmus blev nära vänner.
Dom flyttade och jag oxå i princip, vi trivdes alla med varandra jätte bra.
Jag var barnvakt åt Nellie om Rasmus skulle jobba över eller något annat hänt som måste fixas på en gång.
Vi hade såå fruktansvärt kul ihop jag och den Finaste tösen jag träffat!
Lekpark efter lekpark och vi ritade och lekte med alla diverse djur och dockor som fanns i rummet!

Först 2010 flyttade jag in hos dom två människor som varit såå mycket i mitt liv länge då. Och vi blev en alldeles egen liten familj!

Jag blev kär i Nellie och fick Rasmus på köpet ;P haha!
Hon är så fin och underbar "liten" tös en ack såååå envis och jo men hon vet minnsan ALLT! <3
Hon är så söt som tycker hon har det såå bra- Jag har ju faktist 2 mammor! Det är ju bra!, säger hon.
Jag säger att jag har snart 3 barn men bara 2 jag har fött men älskar alla minst lika mycket!!
Jag har en bra relation till hennes mamma och hon säger sig vara glad att Nellie har mig. Men jag känner att det ska vara tvärt om Det är JAG som är glad att jag har Nellie!!!
Hon har gett mig så fantasktist mycket under åren och lärt mig hur man blir den bästa mamman man kan vara!

Jag har Nellie att tacka för den kunskap jag fått från 2 års ålder och uppåt.

Du är ett underbart barn ÄLSKADE NELLIE!!!








Kommentarer
Postat av: Anna

KUL!!!! Roligt att du skriver!!!! Jag måste säga att du är en naturbegåvning! Kul och bra , medryckande formulerat! Go tjejen!!!! En liten mugg tjej!! kram och jättekul med 3:an!! För du har ju 2 innan eller var det 3???

2011-03-22 @ 23:04:15
Postat av: MammaSanda

Tackar så mycket!! Vi har ju en gemensam och min sambo har en sen tidigare. Så 2 har vi och no 3 på väg=)

2011-03-23 @ 17:13:50
Postat av: Mamma Tove

Underbart skrivet! Puss

2011-03-24 @ 09:49:08
Postat av: milo

Två kärlekshistorier i en skulle man kunna säga <3

2011-03-27 @ 11:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0