Kväller,Trötter, Onter!!

Nu ligger barnen efter en underbar middag!!
OJOJOJ det var smaskigt!


Känns lite konstigt att vara med barn nu igen så kort efter första..
Fast en till ville vi ju ha men vi hade ju tänkt vänta tills Millie var iaf strax över året, men pga
min mens jag fick efter dom satte in kopparspiralen och jag blödde någe fruktansvärt i 4-5 månader så fick
dom ta ut den 22 decemer förra året och i januari skulle jag ju då ha mens men icke.. testa mig 2 ggr och jo men visst var det så!!!!
Ett PLUS!!!
Fast för min del känns det skönt att ta hela blöj tiden på en gång(visst blir det säkert jobbigt men kul!)
Ramus ville vänta men efter att vi disskuterat fram blandannat det med blöjor och istället för att vänta några år nu efter Millie och ha blöjbarn i nästan 10 år så bestämmde vi oss för att vi kör på! 

Var på inskrivning 8/3 och fick samma barnmorska som vi hade med Millie=)
Hon är bara såå bra och enkel att ha och göra med!
TOPPEN BM!!!
Hon hade läst igenom min journal från Millie och börjat skratta när hon kom till Millies CTG som helt plöstligt är avbryten och där står det- Till Toaletten.
Hahahaha!!! Då kom hon ju på hur min förlossning gått till!
Tur att man fortfarande kan glädja personal på sjukan=)

Så nu är vi i slutet på Mars och ska 18/4 på UL !!
Ska bli såå spännande!
Ska efter det boka tid till Tittut i sthlm och JA vi kommer ta reda på vad det blir ;)
Det var så läckert med Millie och att ha så mycket material på henne när hon låg i magen!
Se hur hon kindar med moderkakan och plutar med munnen!! <3

Jaja nu till soffan och en jäsande sambo=)

Tjolahopp på er <3

Fina Millie på sin första julafton 2010!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0