Bergshammar <3

Varit ute i bergshammar idag hos mina föräldrar!!
Dom bästa i världen!
<3
Fikat och myst, alltid lika kul!

Kommer hem och Nellie som kräkst hela morgonen mådde bättre nu och åt ordentligt!
Sen duschen för henne och efter det temp och självklart så har hon feber nu oxå... 38,4.
Hoppas det inte är något bara, utan bara från allt som varit i dag!
Men har hon temp i morgon oxå så ringer jag in och frågar.
Jag blir så nervös och rädd att göra fel eller inte rikigt på något sätt märka vad hon behöver.
(ringer hellre 2 ggr för mycket än 1 gång för lite!)
Men tror om jag tänker och känner efter att jag inte skulle hamna där men iaf!

Nu blir det mys med min fina Sambo innan sängen kallar och det ska rikigt skönt att gå och lägga sig sen!

Tjolahopp! 


Kommentarer
Postat av: MammaSanda

Tack! Ni är också världens bästa! <3

2011-03-24 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0