Torsdag 21:38

Oj nu har det blivit så där länge igen men nu verkar blogg-appen funka😃 då blir det lättare då jag nästan aldrig använder datorn längre!

Men nu verkar jag vara tillbaka:)

Livet här hemma i bergshammar rullar på som vanligt!
Nellie har fyllt 7 år (min STORA tjej) och haft kalas på Busiz!
Jätte nöjd tjej var hon efter det!!!! Hon blev ju så klart firad här hemma på sin stora dag av hela familjen!

Millie fyller snart 3 år och jag börjar inse vad fort tiden går:/
Blir lite kalasande och mys i helgen, Rasmus jobbar och nellie är hon sin farmor!

Haley pratar och utvecklar sitt eget jag i form av mycket envishet och av att sätta sig emot oss... Jobbigt men tackar gudarna att det går över!!!!

Nu ska jag bara sitta i soffan och glo tomt på tvn! Jobbat klar o h lääääängtar efter min sovmorgon i morgon!!
Behöver inte gå upp förens kl 6!!!!!

Puss & gos ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0