Skolavslutning,Krokodiler och jobb...

idag har jag jobba mina fina timmar och nu tagit helg! Härligt!!!
 
Vi har haft 2 små krokodiler här också=)
en vid namn Haley och en Millie=)
Underbara barn!!!
 
Nellie slutar förskole klassen idag! OJ stor tjej hade till och med högklackade skor på sig!!! hihi!
 
nu är dom små lagda och Haley sover redan och Millie snart skulle jag tro...
 
Fick vårat uterum idag!!!!! Spännande! Oj=) nu ska det bara bli fint väder så vi kan gjuta och fixa gruden så kommer detta att gå fort! Vi måste ju hinna måla huset också:/och kanske hinna mysa lite av sommaren med barnen! BADA!SOLA!VIN!GRILLA!!! oj blir mycket under semestern;)
 
Snart tänker jag ta lite glass..hihi
mumms!!!
 
nja nu får det räcka för en stund=) på återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0