Leeeedig=)

Jobbat 2 dagar ledig 2 dagar jobba 3 dagar....Japp så är det jag jobbar HELA midsommar helgen!! :S
men men liiite mer i kassan blir det ju iaf! inte mycket men liiiiiiiiite......
 
Nu sitter jag här med lite rose och myser! Rasmus ska hämta min bror ikväll och ikväll/inatt kommer min mamma och pappa hem!!!! efter att dom varit på semester, 3 veckor i Spanien!!! *lyx*
 
Ute platsen vi ska bygga börja ta sig iaf om man ser till golv/grund! så kul!
 
 
kanske ska titta på en film ikväll...hmmm Oceans 11... maybee=) tycker rikigt mycket om dom!!!
 
ja vi får se helt enkelt!
 
måste ju igen säga att jag har såå fina arbetskamrater! den ena galnare än den andra!!! en NyGammal favvo är ju fröken Fredriksson!!=) härlig människa som får en att le även om hon själv är lite sur och tvär ibland!;)
                                             
 
 
nej nu soffan! Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0