sjuklingar...

I lördags gick  jag hem från jobbet för det kändes som jag höll på att få feber.... Nu har jag feber och hela huvudet är FULLT av snor och annat klegg.... Blä! Hatar att vara sjuk.. och som vanligt i en barn familj så är man ju väldigt sällan sjuk själv utan Haley är dålig och Millie verkar vara på gång...:/ 
Usch hatar det! 
 
Till det lite roligare nu då... 
 
Idag "fick" vi hem Nellie igen som varit hos farmor sedan i lördags! Hon har inte träffat henne alls i sommar och det är (för dom som vet hur det varit) väldigt ovanligt då hon vart där mycket sedan hon föddes. 
Men nu börjar det bli mer och mer en "normal " farmor/barnbarn relation! Om det är okej att säga så.... jaja jag säger det iaf! 
När jag var och hämtade Nellie så åkte vi direkt in till stan för att ha lite mamma/dotter mys:) Detta innebar denna dag att vi gick till HårAkuten i Nyköping och tog hål i öronen på Nellie!!! OJ så fina läksmycken det finns nu!  Hon har små ros blommor med en liten vit diamant imitten..!!!! Och ett stor tack till dom super snälla och mysiga tjejerna där som fixade detta så fort! 
Sedan for vi vidare för glass och lite skol shopping sånna saker som man måste ha nu när hon ska börja ETTAN!!!! 
Första klass OJ! Det har gått så fort allt har gått så fort... usch! 
Så det blev ett pennskin,pennor,suddisar och sånna små söta namn lappar man sätter i böckeroch skiver sitt namn! 
Det enda som fattas nu är en ny snygg skolväska! Och detfårju inte vara vilken som helst utan en med Monster High ska det vara ! Bara att leta vidare! 
 
Men nu tänker jag dö lite smått för inte mår jag bra efter dagen på stan. Men jag hade ju lovat henne och så länge jag inte är döende så tänker jag hålla det jag lovar!!!! 
 
Puss och gos på er! ska försöka få upp bilder sen oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0