Helgen som varit och veckan som är

I helgen har vi mest myst runt och gosat av det sista som man kan kalla semester..!
I fredags ja då gjorde vi så gott som inget..*skönt*
Lördagen blev det handla och Nellie fick åka till farmor på kvällen och sova där! Oj vad hon har saknat dom den här sommaren..<3
På kvällen gick vi över till mina föräldrar och bjöd hit dom på Lördags mys(lite vin och snacks) Äntligen kan vi göra så utan att någon måste tänka sig för och inte dricka och man kan gå hem när som helst!
I söndags var vi på kalas för barnens farbor Emil och kisin Tindra som båda har fyllt nyss! Tårta och bullar fick vi så alla var nöjda och glada!=)
 
Nu veckan som kommer blir det på rikigt en stor tjej som jag ska gå med till fritids på onsdag! Nellie ska vara själv där första gången och det är såååå spännande!!! OJ vad hon längtar. Hon frågar varje morgonhur lång tid det är kvar tills hon ska få vara själv på fritids.... *buuhuuu hur kan hon vara så stor??*
 
Millie hon börjar på dagis 11/9 och Haley i oktober!
usch vad stora alla mina barn blivit...:/ då måste ju jag ha blivit äldre oxå... hmmm vet inte rikigt om jag kan tycka det stämmer ;)
 
Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0