Jaha

Då sitter man i fikarummet igen med en kopp kaffe i handen och väntar på att kl ska slå fem slag så jag får börja jobba!
Så kvällen rullar igång och jag får åka hem och mysa med mannen i mitt liv innan den underbara sängen lockar alldeles för mycket!!!

Jag har tur att när jag väntar på bussen hem så har min fina trogna buss väntar tant att prata med!!!!<3 det är en ganska så liten tant med ljust hår och underbart förstående sinne. Man kan få hjälp med mycket tankar om allt! Den ganska lilla tanten kallar många kortväxta personer för Farmor. Men jag vill nog kalla henne Mammo,Fajjo,Liselis..... Hihi <3 kärlek till dig !!!!
Du är faktiskt en väldigt STOR människa i en ganska LITEN kropp:)


Tramms & kramms


Kommentarer
Postat av: milo

Mendå...!!! Sötnöt !! Puzz /Bussväntaråkagåtanten

2012-05-05 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0