Helvets köket;)

Tittar jag på och herre j*vlar vilken människa... Ojoj!!!
Sitter i fotöljen och börjar känna mig stressad inför img!
Första gången Rasmus ska lägga barnen helt själv....och jag ska ju jobba.... Känns lite konstigt efter att ha varit hemma i 2år! Men lite skönt ska det bli!
Visst,det här med att Rasmus ska lägga barnen och ha hela kvällen själv med dom gör mig nervös och rädd men inte för Han inte ska klara det utan för hur JAG ska klara det!!!! Usch!
Kommer kännas sååå j*vla fel att inte laga middagen,bada,bompa och läggning... Jag har ju gjort det i 2 år nu, så gott som varje kväll!


Nu börjar det igen!
Lite cola sen blir det sängen tidigt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0