You got mail

Såå mysig film:)

Jag är så lycklig över mina vackra småtjejer!!!!
Inte en dag går utan att dom kysser min själ med ord,gester,bus och ja allt!!!! Ren och så enkel kärlek!!! Dom älskar det som verkligen betyder något! Att man i vått och torrt står där med öppen famn och fångar upp dom när det går lite tokigt! Varför måste "våran" vuxna kärlek vara så mycket mer komplicerad???
Jag anser att min kärlek till min man är pga att jag vet att han fångar mig när jag faller och låter mig vara den jag är! Han är en av mina bästa vänner nu! Efter mina barn så klart:)

Så nu har jag fått "skryta" lite oxå;)

Godnatt på er!

<3

Här är vi alla på bilden :jag och min man Rasmus, stora tjejen Nellie, mellan tjejen Millie och minsta Haley"Jejje" i min mage! 3 veckor ca innan hon kom;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0