Sry....

Nu var det så där längesen igen:/ men allt har ju bara trillat på sen vi kom hem från Eskilstuna!
Vardagen går så jäkla fort nu... Trodde aldrig på det när min mamma och pappa sa det när jag var liten, att dagarna bara flyger iväg när man fått barn....
Men NU... Gud så fort allt går! Har svårt att hinna med allt jag vill göra och alla jag vill umgås med!:/
Känns lite tråkigt men det är inte alltid lätt att ställa krav på sig själv.... Jag tror jag måste omprioritera mina krav och önskningar på vad jag vill att JAG ska uppnå och göra!
Har ju så mycket planer känner jag att det börjar bli lite jobbigt för det är inget jag riktigt kan starta med nu.... Men ska ringa lite samtal img och kolla upp lite saker under tiden Nellie och Millie är på dagis!

Img hoppas jag alltså att min älskade minsta Jejje vill vara samarbeta villig och vara "snäll" så jag får ringa runt lite:)


Ligger i sängen nu och vill så gärna så gärna att vi skulle ha flyttat nu och att man fick ha den där pirriga känslan i magen när man sover första gången på ett nytt ställe:) ligga där och läsa min bok(egoboost) började i den förut idag och jag är inte den som tycker om att läsa böcker men den här känns som det föll mig i smaken!! Behöver det nu när det känns som allt börjar stiga en över huvudet...!

Fast idag kom min underbara Emma!
Hon hade med sig en present till mig och Rasmus.
Typ en sen bröllops present.
En super fin ram med 2 kort från bröllopet! Man kan alltså vända på ramen så är det ett annat på baksidan!
Bild kommer img!!!!
Underbart!!! Super fint!!!!!
Du Är Så Fin Emma!!!!!!!!!
<3 <3 <3 <3


Nu blir det att sova lite! Puss tjo och hejråååå!!!!!


Kommentarer
Postat av: milo

Oh vad kul ..! Låter som en toppen present ! Tack för besöket idag ,så kul när ni dyker upp <3 Kramar

2012-03-15 @ 00:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0