Helgen!!:)

Den här helgen har varit tok mysig!!!!
Glada underbara barn!!!
Underbart väder!!
Massa mys med familj och vackra vänner!!

I fredags var vi(jag och barnen) hos min mamma och busa hela dagen! Nellie fick till och med vara en så stor tjej att hon fick vara själv i ena lekparken på gatan där mamma och pappa bor!( och dit oxå ska flytta) Det är bara några meter från deras hus men OJ vad stor hon var när hon kom gåendes med hinken och alla sand saker!!! Hon var så stolt!!! Underbara Barn!
Det blev att titta på hästar oxå! Guuuud vad jag saknar mitt gamla liv ibland! Inte för jag har det dåligt nu men HÄSTARNA!!!!!!

I lördags åkte vi till en av världens finaste familjer! Endahl/Asplund!!
Vilka människor! Super mysig dag ute i fint(dock blåsigt) väder! Nellie och Casper leker så bra och Millie och Mio detsamma! Så kul att komma dit och låta barnen "springa av sig";)
Dessutom fyllde Louise lillebror Jakob(kakom) 13 år!! Så vi fick gå på kalas oxå! Säger bara vilken underbar familj! Man kan verkligen känna sig välkommen där!

I dag var vi hos min mamma och pappa och hjälpte till att fixa en gammal rabatt och lekte som aldrig förr!! Sen så klart super god mat!! :) som alltid när man kommer hem till sina föräldrar!!!
Men nu sover alla barn efter en hel dag ute!!

Så nu sitter vi här jag och min Rasmus framför tvn. Jag med ett glas rött och Rasmus... Ja... Med tv dosan;) på så sätt håller vi sams;)

Hoppas att Din helg varit lika mysig sim min!!??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0