Fredag:)

Denna dag har bestått av massa trevliga saker:)

Först på fm så gick jag och mina fina 3brudar tillika och hennes sköningar Kevin och superduper söta Lincoln! Där blev det kaffe för oss mammor och typ mer åt barnen! Super goda kladdkake muffins(dock lite hårda i kanten då Ida glömt dom i ugnen) men toppen goda var dom!!! Nu behövs ingen mer choklad för min del på några veckor;) Samtidigt som vi satt och kacklade så röjde Nellie och Kevin, som verkligen fann varandra på en gång:) dom var sååå söta!!!! Mycket fnitter blev det från över våningen;) Sen ut och leka en stund så vi (dom) inte skulle röja sönder huset mer och stackars daisy fick det lugnt en stund:)
Det blev en toppen fm med massa bus och skratt!!!!
Det tackar vi för!!:)

Efter det gick vi hem åt lite (väldigt sen) lunch för sen skulle Nellie bli hämtad av farmor och Björne för sin mamma helg:) hon hoppas på mycket mys med både farmor,Björne och självklart mamma Emelie!
När dom sen åkt drog buset igång på riktigt här hemma;) Millie kunde knappt gå för hon skratta så mycket när hon lyckades skrämma mig om och om igen;) hihi kul hade vi:D
Och när pappa Äntligen kom cyklandes så var lyckan gjord!!
Fredags mys med lite chips och saft till loony toons(stavning) det var riktigt kul tyckte hon! Sen helt plötsligt så säger min söta underbara Millie bara Godnatt! Då var det bara att borsta tänder och på med pyjamas och HOPP i säng:) tog nog 5 min sen sov hon!!! Sååå trött efter våran helt underbara fredag:)

Nu blir det även sängen för mig och min fina man! Barnen sover sen några timmar!

Puss och hej!!
Go'natt på rej:)

Bjuder på en liten bild av den socker söta lilla Linkan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0