Eskilstuna

Nu har vi( jag och haley) varit i Eskilstuna sen i tisdags kväll! Vi blev först körda till infektions kliniken.. Sen vid 4 på morgonen kom det en läkare från barn samt 3 från intensiven och hämtade oss... Hon fick ligga på iva(intensiven) dom var tvungna att "blåsa upp" hennes lungor så när det var klart har det bara gått bra!!
Nu har vi blivit flyttade till barn avd!
Och nu har hon inte haft syrgas sen igår kväll!!! Min duktiga duktiga tjej!!!!
Nu sover hon och jag slö tittar på tv..
Har fortfarande feber och tok tjock i halsen men får Alvedon med jämna mellanrum!

Nu får vi se när vi får åka hem... Jag vill hem till min familj!
Saknar dom så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0