Lååååång fredag......

Sitter här i soffan igen..:/ och väntar på att kl ska gå och Rasmus ska komma hem så jag kan få kasta mig i duschen!
Jag vet att jag lika gärna kan duscha när barnen sover men vågar inte riktigt, är så rädd att dom ska vakna och jag inte höra något...:(
Men men han slutar ju 22 så kl hinner ändå inte bli så mycket!:)

Idag har vi varit hemma hos min pappa en stund och bakat cupcakes!!! Oj vad goda men usch så fula!!!!;)
Jag är såå grymt kass på att baka men vill så gärna kunna!!
Kan inte ens baka bullar:( men men måste väl växa upp snart och lära mig!

Men som sakt sitter här i soffan och helt plötsligt hör jag att något trillar ner i köket(hjärtat stannar) går ut i köket som jag städat och det ligger en krita på golvet vid målar skåpet.... Tror minsann vi har haft besök av storebror Alexander!! Såå fint av dig att vilja titta till dina systrar men skräm inte ihjäl mig bara;)

Just det, känns så skönt att inte bara denna människa(en väldigt viktig person i min närhet) har bekräftat en stor sak för mig utan nu har oxå myndigheter förstått hur det ligger till:) underbart!!! <3

Puss puss

här har vi vårat ända påskpyssel som får stå så fint under Alexanders lyckta i vardagsrumms fönstret:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0