Kyckling paj och giftas mys:)

Blev en sen dag idag. Varit hos mamma på dagen och fikat och sen iväg till farmor med Nellie, som har sin mamma helg nu:) sen blev det lite fika där med! Väl hemma var det bara att ge Millie medicin och lelle(välling) sen sov hon:) Haley somna efter sin mat stund i babysittern och får nog sova i den i natt eftersom hon fortfarande är så täppt:( så när dom somnat fick jag så snällt ställa mig vid spisen och göra kyckling paj till mannen;) så nu har vi ätit middag:) bättre sent än aldrig;)

Har gått ner 9 kg nu:) utan att lyfta ett finger:) så sjukt skönt! Bara 4 kvar sen är jag nere på inskrivnings vikten!!!! Och endast 3 extra små små bristningar han jag få med Haley så sammanlagt 4 st på 2 graviditeter;) känner mig nöjd med det resultatet:)
Fast hoppas ju på att lyckas gå ner lite till men jag och Rasmus ska ta tag i det snart:)


Jag måste bara säga att jag skulle gå över eld och vatten, kunna genom lida all ondska i världen för att mina underbara barn och min underbara man ska må bra!!! Jag gör allt för dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0