16 dagar kvar.....

Ojojoj nu börjar det bli näääära... usch har nog inte rikigt förstått eller kommer nog inte göra det förens det smäller..=) Men det ska ju tydligen bara vara 16 dagar kvar... oops=S

Mina söta små tjejer sover nu för natten!
Millie har fått febran och mår som hon ser ut....(grå,hängig, typ som en påse nötter)
Nellie har vi ju inte sett så mycket av i helgen då hon varit med farfar!
Farfar skulle ju nämligen vara barnvakt åt kusin Neo och Tindra och det kan ju inte Nellie missa.
Så i fredags eftermiddag hämta farfar henne för att sedan hämta Neo och Tindra och ha alla 3 tills idag!
Det hade gått jätte bra!(skönt)
Vi andra har spenderat helgen med att åka till Eskilstuna och köpa syskonvagnen=) Så nu fattas det bara en åkpåse till liten Haley!
Men så nu får hon mer än gärna komma!!


Imorgon blir det bm kl 9, så min bästa mamma kommer och hjälper mig med tjejerna under tiden då Rasmus jobbar morgon.. =( Tur att jag har min Mamma!!! <3

Hade ju tänkt lägga mig i ett bad nu men vet inte rikigt om jag "orkar".... känns lite så där, tvättmaskinen går tummlaren går och det hänger tvätt i stället över badkaret....så blir nog imorgon kväll när dom små sover!
Nu snart sängen!! Bästa sängen!!!
Jag <3 min säng!!!
haha!


Tjollahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0