Sysselsättning...

Har nog hittat något jag skulle kunna hålla på lite med( för att det är kul bara) jag ska börja lära mig måla naglar!! Ja alltså inte bara måla måla utan verkligen pyssel måla(haha) har fått min fina mamma som prov docka så måste ju bara hitta lite fina,roliga,häftiga lack att köpa samt filar och sånt kul:) testade nu med silver högst upp och sen en ljusljus rosa över... Inte helt missnöjd eller nöjd heller för den delen. Det tråkiga är ju att Rasmus tycker det luktar APA om allt sånt men det är bara att vänja sig grabben;)

Nej nu blir det nog fan sängen dagis img för Nellie och Millie! Samt en promenad till staden:)

Puss och godnatt!!


Kommentarer
Postat av: cicci

Sv: Tack så mycke! vad glad jag blir.

Min mail är [email protected]

Jag gjorde fjärilarna med stämplar, de kallas för konad och finns och köpa på Nelly.se

Kika även på youtube på konad så får man tips och råd om hur man gör.

Ha en bra dag!

2011-10-18 @ 08:33:15
URL: http://ccnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0