En riktig höst morgon hos Fam Tunholm!!

Sitter i sängen med Haley i famnen. Jag har sovit som en stock hela natten och Rasmus har fått haft minst!

Igår hos mamma och pappa så kom Johanna och Josefin över för en titt på Haley! Och dom hade med sig 2 presenter:) ett sett med mössa,byxor,haklapp,mössa och pyamas! Och sen en jätte söt grå/vit klänning, med 2 rosor på bröstet!!
Bilder kommer under dagen!!

På tisdag kommer BVC på hembesök.. Det gillas Inte! Tycker inte om att ha sånna personer hemma hos mig, har såklart inget att oroa mig för men blir alltid nervös.. Men det ska nog gå bra:)

Men men hittade någon skum film nu på Showtime som jag ska glo på en stund:) dom andra 2 här i sängen sover ju:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0