Första gången!!

Den här natten blir första gången sen Haley föddes som hon sover i sin spjälsäng!! Hon har bara sovit i hård liften eftersom hon varit så dålig.. Har känts bäst att ha henne i den uppbäddad så hon inte har kunnat hasa ner! Men nu vågar jag lägga henne i sin säng, dock lite uppbäddad fortfarande men ändå. Nu har hon ju varit helt bra(förutom lite hosta vid något enstaka tillfälle) i ca 2 veckor!!!!! Så underbart det känns att inte höra när hon andas utan man måste kolla... Låter kanske dumt men hennes första månad utanför magen så lät hon allt annat än bra... Det var så jobbigt och jag hat nog aldrig varit rädd.. Livrädd bar jag att hon skulle sluta andas men nu är hon som en vanlig baby!! Min fina fina tjej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0