Ammar igen :s

Nu är så att jag slutade amma när Haley var som mest förkyld då hon bara kunde ta någon "klunk" sen var man tvungen att sluta för att hon skulle andas. Och för en vecka sen så tänkte jag det underbara att jag äntligen skulle sova utan bh!!!! Men efter lite gnäll från Haley så var hela min t-shirt blöt! Så jag tog tag i ena bröstet för att se om det var mjölk eller bara vätska som kom ut men lyckades skjuta mig i pannan och nog var det mjölk allt... Så nu ammar jag ingen lite iaf! Haha! Blev både glad och ledsen... Ledsen för att min första bh fria natt var borta samtidigt som jag såklart blev glad att jag kunde fortsätta:) men kul kändes det och tur att alla sov så ingen såg mig!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0