1 Advent ????

Ska ju tydligen vara det idag... Hoppas ni alla har haft en mysig sådan!!??
Det har jag:) men vart är snön?? Det är ju helt sjukt! Känns fel att man börjar räkna ner till jul nu och alla har ställt fram jul pynt och gjort så fint men vart är den mysiga jul/vinter känslan???? Ingen snö..... Väldigt trist jul!!!

Ska till BVC imorgon med Haley och nu är det väl dags man kollar hennes öga... Det varar igen hela tiden, nu börjar hon bli röd oxå i ögat... Fan nu får hon väl bli frisk!!! Fast bättre barn får man leta efter hon verkar inte bry sig särskilt om det för utvekligen går så bra och fort! Usch känns som man missar massor:(
Jag har kommit på att jag skulle nog vilja vara gravid och föda barn mest hela tiden!! Haha! Men det är så underbart mysigt:) finns inte mycket som slår den känslan! Saknar min kula!! <3

Översta bilden är med Haley i vecka 38+1 har jag för mig och den andra är med Millie i vecka 30 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0