Mår såå underbart bra när man kommer tillbaka!

Nu i en vecka kommer jag min fina sambo och barnen bo i bergshammar, min fina ursprungs familj har dragit till Spanien för att sola och ha det mmysigt och självklart träffa Christer, min Mammas bror! :)
Så nu är man tillbaka till sina rötter ;)
Hur mysigt som helst!
Mår så bra av att vara här ute det är så underbart skönt! Bara ut upp och sen ut på gräset direkt med barnen och lägga sig själv i solstolen!! Underbart!

Millie var lite känslig igår när hon skulle sova, vi har ju nu börjat med att hon ska sova i sin säng hela natten. Hon har kunnat somna i sin säng förut men hela tiden velat äta ersättning hos mig och sen somna för att efter det läggas. Men igår la vi henne vid halv 8 och hon somnade inte förens vid halv 10...
Sen vaknade hon massa på natten och bara tvär vägra somna om... men tillslut funka det.
Idag somna hon på ca 20 min...!! *stolt*


Bebisen i magen är nu beräknad till 27/9 hoppas hoppas den kommer lite tidigare!! 13-14 dagar tidigare är precis lagom!=)
Det bästa nu är att jag tycker inte alls  att jag är så stor för att vara i vecka 21 nu(20+3) och bara nästan 3 kg upp=)
Så skönt!!
Hoppas bara inte att det där Jäkla vattnet inte sätter sig i ENA benet som med Millie..haha såg hemsk ut!

Nu blir det att titta på tv och sen ta fram lite glass och mysa upp sig själv i soffan med Lillebrors underbara hysteriskt gröna filt!=) 
En sån filt med armar!!
*Kärlek till den!*

Min bättre/sämre hälft(det varierar ju dag till dag med hur mycket hormonerna far runt.. ;P ) jobbar natt eller slutar vid halv 1...=( tok trist! Men men... lite skönt att vara själv oxå ;P


Nej nu blir det gos fredag!!! (så länge Millie sover så klart!=) ) 
Tjolahopp!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0