Bläää vilken morgon!

Usch vilken trist morgon idag! Stora tjeje är jätte trots och gnällig och måste ha tappat både öron och tunga...:(
Lilla tjejen är mamma klängig och Mamma har foglossning..
Pappan tar Lilla så jag kan gå en sväng UT! LUFT! SJÄLV! underbart!!
Behövs nu!!


Hoppas ikväll att jag och mitt Allt får en mys kväll idag!
Utan barn( eller iaf när dom sover) kan vara spännande!

Sen kommer mamma  över en stund och är barnvakt till Nellie då vi ska till banken! Spännande! Nu ska här
bli ordning på pengarna!!

Letar barnvagn oxå.. inte lätt att hitta en syskonvagn som verkar smidig.. men fick tips av en gamal vän så
kanske skulle kunna bli en sådan!

Tror mig allt att jag ska baka något idag! Bebisen i magen verkar vilja ha massa sötsaker idag!
och känns ju lite bättre om jag bakat det själv iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0