Äntligen!

Denna långa helg har varit väldigt givande för mig som första gångs mamma!
Torsdag till fredag:
Nellie var med farfar och myste på speedway och blev lagd hemma, Millie fick vara med mormor och morfar då jag,rasmus,Totte(lillebror),Charlotte(lillebrors tjej) åkte till heron och kolla på nya Pirates!! =)=) Så Millie fick sova kvar hos mormor och morfar! Första gången hon sover borta....Ojoj vad jag hade svårt att vara ner på kvällen innan jag väl kunde sova!
Men det gick tillslut..=)
Nellie fick egen tid med oss på morgon i våran säng och snacka om att hon var såååå Glad!
Trodde hon skulle krypa under skinnet på mig!
Underbart mysigt!!

Sen for Nellie till Mommi och Goffa(gammel mormor och morfar) och har nu sovit där tills idag när mormors peter ska firas! Så ikväll är det normalt igen! Gud vad jag längtar!!

Millies mormor och morfar var här och hämtade henne för ett tag sen för att gå till city gross, så jag kunnde få sova men det gick ju inte alls... Så nu är det städat över allt ska bara bädda rent överallt sen är det klart!=)
Sen blir det fika när dom kommer tillbaka!
:P

Har blivit sjukskriven när jag tänkt börja jobba för att mina höfter kommer inte hålla hela vägen ut annars... Så kryckor har jag och ont oxå..haha men men är ju "bara" 114 dagar kvar... haha*pust*

Nej nu bädda sen fixa kaffe och hoppas att dom köpt något gott med sig ;P

Tjollahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0