Sommar, Sol och Snygg...??

Nu har jag ju inte skrivit på så där länge igen... sry!
inte för jag tror att så många kollar min blogg men endå..
till den stackaren som gör det..
Förlåt!!!!

Nu är barnen lagda och jag sitter här med min mage som "värker" och bökar....
Inte fan var det lätt..detta hade jag glömt, att bebisen "räknar" revben och håller låda där inne..
MEN gud så mysigt det är!!
LÄNGTAR!!
Nu är det ju bara ca 69 dagar kvar...Tiden går fort när man har kul!!

Känns nästan som jag blivit snuvad på lite gravid tid nu med Nellie & Millie hemma... fast utan dom hade jag ju inte överlevt!
Trots det trots och missförstånd som blir ibland..så gud att man kan Älska en så liten människa så fruktansvärt mycket...
Helt ofattbart men såå fruktansvärt sant!
Mina fina tjejor!!!


Rasmus har tagit 2 av sina bröder och agerat hjälp åt en vän idag! 
Tycker dock att han kan sluta nu och komma hem=)
Han har ju varit borta sen 10.30 idag och kommer nog inte hem förens i natter!
Men men jag har haft en bra dag iaf!;P
*Ibland så överlever man ju faktist utan sin bättre/sämre hälft*
;P

Jag & Millie har varit ute hos mina föräldrar och myst under dagen medans Nellie hade en shopping dag på stan med Mamma Emelie! OCH hon fick åka i Jeppes fin fina nya raggar bil till bergshammar! 
OJOJOJ hon var sååå lycklig!!

*Det gillar vi*


Men vad göra nu ikväll????

Jag är sjukt sugen på något men vet ju som vanligt vad....
*suck*

men men upp med mobilen så löser sig lite och sen sladda runt på nätet=)
Har ju mycket att kolla nu!!!


Tjolahopp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0