Tack tack Bästa Eva!!!

Min vän Eva har varit såå underbart snäll och fixat min sida här så den blev super fin!!!
TUSEN TUSEN TACK EVA DET BLEV SÅ JÄKLA BRA!!!!
Nu håller vi tummar och tår för dig och Hugo och hoppas att allt blir bra snarast!!! <3
http://mammabohman.blogg.se


Dagen blev lite annat än planerat då dagis tydligen var stängt...snopen jag blev när Rasmus kom tillbaka hem med Nellie imorse..haha!
Men blev en bra dag lite lek och bus i lekparker och handla på affären sen hem och Nellie fick sin efterlängtande lunch hon har tjatat om nu i flera dagar..Pannkakor...
visst det funkar men så gott är det ju inte..!
Sen när Rasmus kom hem så blev det garaget här nere och fixa Pirres gamla men den ville nog inte alls mer... så blir ut till Jönåker någon dag för ev utdömning...!


Snart sängen och vila rygg och höfter som säger ifrån nu.. och verkligen vila huvudet!! usch för " gravid tankar" men fick prata av mig lite av det idag med Eva oxå. Känns bra att prata  med någon som verkligen förstår dom ideer och tankar jag har..!


Tjolahopp!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Ingen orsak gumman!

Bara roligt att få hjälpa till <3



Kan inte annat än hålla med dig, pankakor är INTE gott, men smidigt att göra till barnen dock... :-P



Jag hoppas att dina tankar är under kontroll, finns alltid om du behöver prata!

Kramar

2011-04-06 @ 08:48:33
URL: http://mammabohman.blogg.se/
Postat av: Mormor Tove

Bloggen är jättefin!!!! =)

Och pannkakor kan faktiskt vara gott! Jag gjorde morotspannkakor idag, rev ner ett par morötter och hade i 1 tsk hel kummin! Mums!!!!!

Puss

2011-04-06 @ 10:09:15
Postat av: Faster Ulrika

Jättefin blogg:)Pannkakor är väl gott,beroende på hur man gör dom.

Hej hej

2011-04-06 @ 21:17:17
Postat av: Johanna

Bloggen blev jättefin=) Fina bilder på tjejerna! Fast dom är ju alltid fina=)



Men Alex, pannkakor som är SÅ gott! Du är ju knasig;)

Love you!

Puss

2011-04-07 @ 17:45:01
URL: http://litenmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0